Nikoho k tomuto stylu žití a hubnutí nenavádím, blog slouží pouze jako můj osobní deníček.

12.1.

12. ledna 2018 v 21:44 |  Jídelníček
Oběd: 2ks tmavý toustový chléb, kuřecí debrecínka
Večeře: koblížek, banán, 2 malá jablka, cherry rajčátka, 2 rohlíky s lučinou :D

pohyb: 8h náročná brigáda
pití: 2x semtex, 2x kafe, 1x detox čaj
 


Komentáře

1 Barbara Barbara | Web | 13. ledna 2018 v 13:51 | Reagovat

Ono po náročné brigádě vždy hrozně vyhladne a je člověk bez energie.
Jídelníček je pěkný :-)

2 Eli Eli | Web | 13. ledna 2018 v 21:35 | Reagovat

Zkus začít jíst snídaně a třeba i svačiny, uvidíš, že potom nebudeš mít takový hlad navečer. Taky bych nedoporučovala pít ten Semtex, nahraď to vodou :)
Přeju hodně štěstí :)

3 vivien-for-ana vivien-for-ana | 15. ledna 2018 v 18:21 | Reagovat

Ahoj, chtěla bych ti poradit, jeden čas jsem totiž dělala podobnou chybu.

Sice toho na první pohled tolik nemáš - respektive "neměla bys" - kdybys toto množství rozložila do celého dne.

půl dne nic nejíš a večer si dáš takovýhle energetický nášup :/ . Když to rozložíš do celého dne, tak chvilkama budeš třeba i v deficitu (že už budeš mít hlad a chvíli ho vydržíš mít) - pak se trochu najíš, ale to množství pokryje tu energetickou hodnotu, kterou zvládneš během další části dne ještě spálit / vydat. Když si snídani, svačinu nahážeš rovnou k večeři, tak tolik energie už tělo zpracovat nedokáže (ani po náročné brigádě) a prostě ten energetický přebytek se ti uloží ve formě tuků a na váze to třeba ani nepoznáš. Proč to nepoznáš? Protože přes den budeš pálit své svaly (protože nejíš) a pak se nacpeš na večer a uložené tuky jsou lehčí než ty "spálené svaly" - takže budeš mít v pase více cm, ale na váze stále stejně :/  ... nechci být hnusná, píši ti to v dobrém, chci tě poučit, nebo ti pomoci, zkusit tě správně navést ... Máš přeci svůj sen, který se ti delší dobu nedaří splnit ... možná je na čase ZAČÍT SI HO PLNIT, NEČEKEJ AŽ BUDEŠ STARÁ A Z TOHOTO ŽIVOTNÍHO STYLU ODEPSANÁ ...  zkus najet na pravidelnost a menší porce, omezit sladkosti. A když náhodou nestihneš snídani či oběd, nedoháněj tu porci zároveň s dalším jídlem ... pohyb jistě máš, pokud máš náročnou brigádu, tak stačí, když si alespoň 2x v týdnu hoďku zacvičíš ... Držím palce a buď na své tělo trochu hodnější :) Máš život před sebou, tak si ho dělej hezkým ... od dneška se odráží zítřek a od zítřka popozítřek. Držím palce, podporu máš, tak se do toho opři! :) Být zdravá a krásná ... to je jedna z cest k tomu být i šťastná. :) A nic není hned, ani říznutí do prstu se nezahojí za den. Tak měj trpělivost. :) A pracuj a neřezej do stejné rány! :)

4 thinspolover thinspolover | 19. ledna 2018 v 16:14 | Reagovat

Ta večeře je trochu masakr..Jinač myslím že v klidu jídelníček :)

5 Enny Enny | Web | 25. ledna 2018 v 9:08 | Reagovat

aLE ANO MAS TO V POHODE !!! mOZNO AK BY SI SI TO JEDLO rozdelila na viac krat denne potom by si nebola taka hladna. Fuh ale myslim ze pohybom si to vykompenzovala ♥♥♥

6 Kara Kara | Web | 5. února 2018 v 14:23 | Reagovat

Pěkný jídelníček! ♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama